Guide
Krögarens budgetmall

 

Vägen till en nöjd gäst

Under den relativt korta tid som dina gäster besöker din restaurang ska du få dem att känna sig välkomna, sedda och nöjda med besöket. Helst så nöjda att de spenderar lite mer pengar än de hade tänkt sig. Dessutom vill du såklart att de uppskattade besöket så mycket att de glatt berättar vidare för både familj och vänner om hur bra upplevelse det var!

I den här guiden kommer du få ta del av Björn Salomonssons, säljcoach, kursledare och delägare i restaurang Årehyddan i Åre, absolut bästa tips för att öka försäljningen i din restaurang.

Du kommer bland annat få lära dig:

  • att lyssna in gästen och lösa hens behov
  • att hantera en situation som går snett
  • det personliga mötets magi
  • att lära känna din gäst
Ladda ner här!

Ladda ner budgetmallen direkt Fyll i formuläret